The seller is located at , United Kingdom

78%
positive reviews

What the seller has to say

« We are passionate about everything to do with seeds offering thousands of varieties with a personal service »

nick Pengelly, Director

Customer reviews (78)
Profile Image Linklater.M 1 reviews given 0 upvotes
Bought on 18/04/2017 Published on 04/05/2017

Great prompt service, thank you! Read more
Profile Image Ingrid.F 1 reviews given 0 upvotes
Bought on 30/04/2017 Published on 17/05/2017

Profile Image Doreen.H 1 reviews given 0 upvotes
Bought on 07/05/2017 Published on 27/05/2017

Most of the seeds I ordered didn't arrive. Is sent several packs of seeds I didn't order and have tried emailing but no response Read more
Seller's reply
I am sorry we have not received any messages, I have emailed you to find out what is missing and will sort straight away
Profile Image Hilary.W 1 reviews given 0 upvotes
Bought on 12/05/2017 Published on 30/05/2017

Arrived quickly; well labelled and packaged. I didn't need to contact the seller. Read more
Profile Image Dave.L 1 reviews given 0 upvotes
Bought on 25/04/2017 Published on 10/06/2017

Excelent prompt service. Read more
Profile Image paul.f 1 reviews given 0 upvotes
Bought on 24/05/2017 Published on 10/06/2017

good service Read more
Profile Image TONY.W 1 reviews given 0 upvotes
Bought on 04/05/2017 Published on 19/06/2017

I received 2x packets of 200 sedum acer and 1x 300 packet of sedum "coccinium?" ( the red one, and out of the 800 seeds, les than 10% germinated. I contacted justseed and told them what seed compost and sowing details, and they apologized and replaced the seeds. Cheers! Tony. Read more
Profile Image Colin.H 2 reviews given 0 upvotes
Bought on 04/06/2017 Published on 21/06/2017

Very happy with the service Read more
Profile Image Hilary.P 4 reviews given 0 upvotes
Bought on 21/06/2017 Published on 08/07/2017

Wonderful! The seeds arrived earlier than stated! communication was excellent. I'll certainly order from you again when I start to look for more variations! Read more
Profile Image Julie.C 2 reviews given 0 upvotes
Bought on 29/05/2017 Published on 10/07/2017

Placed order well over a month ago. Seeds never arrived. Staff were prompt with their responses to my e-mail and the seeds were sent out 3 times but even after checking delivery address the seeds never arrived. I can't comment on the plants because i'll never see them grow. It's a shame because I only purchased stachys lanata seeds because my little girl saw them at RHS Rosemoor and loved them. Read more
Detailed terms of sale
  • We will aim to ship your order within 3 days though it may be a bit longer at busy times. If we encounter any problems we will contact you. We aim to keep the website up to date but sometimes seeds become unavailable or sell out, if this is the case we will contact you by email and ask if you wish to substitute or have a refund.

    If the goods are damage in any way on receipt pelase contact us and we will endeavour to sort it in a satisfactory way.

    If you wish to return goods please see our returns policy.
  • Our policy lasts 14 days in line with your statutory distance selling legislation. If 14 days have passed since your purchase, unfortunately we can’t offer you a refund or exchange.

    To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

    Gift cards are not refundable.

    To complete your return, please contact us directly so we can arrange the return.

    Refunds (if applicable)
    Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.
    If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your original method of payment, within a certain number of days.

    Late or missing refunds (if applicable)
    If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.
    Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.
    Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.
    If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us